Firefox 3.0 Bug 1

joi, 29 noiembrie 2007

A aparut noul Firefox 3.0 Bug 1, pardon, Beta 1, dar dezamageste mult mai tare decat ne-am fi asteptat. E adevarat ca aduce cateva functii foarte utile: stelute pentru bookmarks (weei, nu stiu cum am rezistat pana acum fara ele), arata paginile pe care le-am vizitat recent intr-un meniu special (stiu ca am memorie scurta, dar as fi preferat sa mi le arate pe alea pe care nu le-am mai vizitat de mult) si zoom (ia apasa matale singur pe buton).

La modul mai serios, schimbarile nu sunt semnificative, in afara zoomului cu care ajung si ei din urma Opera sau IE7 (dar cu randare mai proasta), marind si imaginile, nu doar fontul, nu e chiar un firefox nou. Arata la fel, e un pic mai sigur pentru pishing si alte porstii, nu mai e compatibil cu absolut niciun add-on de-al meu, organizeaza mai complicat bookmarkurile si mananca mult mai multa memorie. In 5 minute de la instalare, in timp ce - culmea - cautam ce au mai scris altii despre, am reusit sa bat toate recordurile de memorie mancata cu doar 9 taburi deschise (si sa-mi stang rau de tot de *oaie procesorul).

0 comentarii: