Statusuri mess

sâmbătă, 15 decembrie 2007

Cateva statusuri:

Statusuri cu "DND"

- Hai cu DND`u ca n-am chef de nimeni
- DNFD = DO NOT FUCKIN` DISTURB
- DND = lasa-ma
- Lasa-ma mai repede in pace, daca nu vrei sa te iau la suturi prin lista mea! DND!
- I am away! DND!
- N-ai ce face decat sa stai in fata portii castelului meu si sa citesti ca scrie‘DND’?
- Ai treaba si te retin cumva? so, DND!
- Hai cu DND'u ca daca nu o sa mi se umple lista de ignore!
- Hai DND … ca sa nu zic mai pe romaneste JET!

Statusuri misto

- Cearta-ti prietenul in ascuns si lauda-l in public!
- Daca invidia ar produce febra intreaga lume ar fi bolnava!
- Primul semn al unei stari inapoiate, din punct de vedere al culturii,
este intoleranta. Cand cineva crede ca numai el are dreptate
- Nimeni nu te poate tine in inferioritate fara consimtamantul tau!
- Ma uit la film. Daca nu esti fata sau presedinte, DNFD!!!
- If you ever dream of beating me, you'd better wake up and apologise
- O sa mori bah putza ascultandu-l pe Gutza

Statusuri amuzante

- Le stiu pe toate ....da-s maritate
- La film pe Radio21
- La multi ani celor cu nume de buruieni
- mare e gardina lui Dumnezeu cu portile deschise si prostii sar gardu...
- Signing In...
- Un barbat intelept nu isi contrazice nevasta. El asteapta pina o face ea singura.
- Cum iti asterni, cum vine altul si se culca in locul tau
- de profesie gigolo - caut loc de munca

0 comentarii: